tisdag 21 april 2009

Jag vet, bilden är på högkant...

Men ser han inte ut att ha sådana där skämtglasögon med lösnäsa och mustasch, den gode Bengt-Erik Larsson på travsidorna i Expressen? Hoppas ni inte får nackspärr nu, men min mobiltelefon levererade bilden i det här skicket och ja, då får vi finna oss i det helt enkelt.

Klockan börjar nu närma sig tjugo över elva på aftonen och jag har egentligen sovmorgon imorgon, men har fixat en tvätttid så jag ska upp och väcka tuppen klockan 7, som vanligt. Hehe.

Och förresten, jag tänkte ösa lite beröm över min nya favorit-mataffär: WILLYS på Mölndalsvägen (spårvagn 4, hållplats Varbergsgatan). Riktigt bra och fräsch butik, otroligt trevlig och hjälpsam personal, som till och med har tid att skämta lite med en, låga priser som vanlgit på Willys och det nästan bästa, jag köpte en lott och vann 75 kronor där tidigare idag. Vad kan jag säga, åk dit och handla! :-D

Hörs!

Inga kommentarer: