lördag 18 april 2009

Lördag 12:14

Okej, nu har Jonas vaknat och stigit upp. Jag har, medvetet, sovit längre idag, eftersom jag ska jobba sent inatt. Vi ska ner till Skåne och samhället Perstorp där det ska filmas nattorientering och det låter kanske jättekul, men personligen hade jag nog hellre dragit runt på olika caféer och pubar med goda vänner i kväll.
Men men, vad gör man inte för pengar liksom?

Här ser ni, för övrigt, vad jag har pysslat med i veckan. Kablar, kablar och åter kablar. De ska dras ur sina apparater och buntas ihop, knytas eller viras upp. Det är inte jättestimulerande, rent konstnärligt, men så är ju inte TV-jobbet alltid så glamouröst och kreativt, som en del felaktigt tror ibland. Som inatt, jag ska stå i skogen och vänta på pannlampor klockan 20 till 06 imorgon bitti. Våga inte ens säga ordet Blair Witch till mig.....

Inga kommentarer: