lördag 4 april 2009

...lite senare utanför ett dagis i Skogå

..lite senare utanför ett dagis i Skogås.... Alla använder gårdsplan till 'Skyttelns förskola' som passage när de ska gå från hemmet till pendeltåget. Så även jag! Som ni ser så har mörkret lagt sig över (med kranskommuner) och jag har badat, rakat mig, druckit öl, kollat introt på Lejonkungen på VHS (!) med systersonen. Nu är jag på pendeln och ska träffa Daniel på Söder om lidt. Hoppas han inte vart sur när jag förklarade för honom att det vore en omväg att åka inom hans place i Östberga.. Han kanske hade tänt ljus och allt möjligt, men det kan inte hjälpas, tid är pengar och när man har ont om deg så lägger man snabbt tidsoptimismen på hatthyllan. Hur som helst så är det lite drygt att sitta här på pendeltåget och knappa på mobilen som en fjortis, folk börjar titta. Vi ses på byn!!

Inga kommentarer: