söndag 22 mars 2009

Stackars golfare.. *buhuuu*

Tittar på tv4sporten nu, och där berättar dem att det tydligen är väldigt synd om landets golfklubbar. Personligen kan jag bara gapskratta i högan sky när finanskrisen nu drabbar Sveriges mest trögsynta, självgoda och egocentriska pöbel! Jag har jobbat på golfbanor i min ungdom, och sällan har jag sett så många snåla, tråkskallar på samma gång. Jag minns när jag råkade stänga dörren till kiosken för hårt, så att keps-tönten som skulle slå bollen, slog bollen så illa att den skruvade in sig själv genom 4 hektar tallskog. Sen vände sig idioten om och stirrade på mig, som om jag hade kastat en sten i ryggen på honom. Sen hade han skvallrat och då var min chef sur när jag kom in och skällde lite. Jävla sandlådepojkar, tror att ni har det svårt, grinollar, när folk dör av svält i typ Mölndal. Sen finns det ju undantag, men det skiter jag i.. För nu är det Parlamentet.. Hehe!

2 kommentarer:

Giantgood Soundsystem! sa...

åh, the good ol kiosk

Christoffer Nordin sa...

Samma sak när jag följde med ett gäng jägare. De påstår att jag pratade så jag skrämde bytet som de väntat på i timmar.
Eller hur... sa jag och tog mitt gevär o gick.
Överklasspöbeln i norrland är inte heller så lätta att handskas med.
Stryk borde de ha