måndag 16 mars 2009

Resten av helgen i bilder


Här sitter Mini på Gossip. Den bilden kom aldrig med igår. Konstigt nog.
Och här är det lördag och jag och Jens sitter i hans bil på ruskiga Laholmsvägen i Halmstad och skrattar åt bilen framför, som förefaller innehålla en del vit smuts.
Där är mitt gamla plugg till höger, och i höghuset till vänster ligger min första lägenhet. Som jag inte saknar ett dugg..


Och här har vi kommit fram till ICA Nazi där de sålde knäckta revben. Lite makabert?


Jens hittade inga kalla redbull på ICA, men det gjorde jag... Märkligt, han som går där som väktare varje dag..



En liten stund senare står jag i Tim och Saras nya lägenhet som verkligen var SWEEEET. Jag menar fönster i badrummet och öppen spis!.. och..




.... en charmig gård...





...och närheten till Pizzeria Medya! De kommer öka sin årsomsättning med miljAAArder nu ju!






En promenad genom stan fick det bli också, här har ni mitt gamla jobb. TV4 Halland. Där jobbar bara typ 4 personer som jag känner numera, så det är lite tråkigt..






Och som den sanna posern jag är, så ställde jag givetvis upp på ett fotografi här på Hantverksgatan. Okej. Jag var själv där...








Lördag blev lörnatt.. Och det bar ner till Laholm för lite melodifestival med Marc och hans familj. Fint som fan.
Här har ni E6an i nattmörkret..









Och pang sa det, sen satt vi på en pub i Ängelholm. Jonas och Marc.. Hmm.. lite yngre än Gardell och Levengood dock.







Marc hade så himla trevligt att han bestämde sig för att ta en lite powernap på hemvägen..










Söndag morgon och Aziz Hårdesign verkar ha lite problem med sin markis?












Söndag eftermiddag, från ett skitigt tågfönster i Varbergs kommun.. Härligt med vårväder!













Och på Göteborgs central väntade Phoenix med en hungrig mage, så vi gick till McDonken och hällde i oss dipsås och ketchup och annat nyttigt.














Nu är det sängen! Natti!

Inga kommentarer: