onsdag 18 mars 2009

Pizzasallad


Det här är en bild på min pizza som jag hämtade innan. Jag tyckte att jag förtjänade något fett och gott efter att ha städat HELA jävla lägenheten.
Det tyckte nog pizzasalladen också, för när jag kommer hem och gör en liten sväng från hallen in i vardagsrummet, så fortsätter plasburken med pizzasalladen, framåt i hallen och landar med plastlocket faceplant rakt mot golvet.
Jag mulnade lite och satte ner grejerna på köksbordet och återvände till plastburken på golvet.
Jag är ju lite hungrig och mensig vid tillfället så jag lyfter inte med locket utan bara tar tag i sidorna av burkfan.
Reslutatet är inte svårt att räkna ut. Inte såhär i efterhand i alla fall.
Det var, hur som helst, pizzasallad och såndär "aldrig går väck"-olja över en kvadrathalvmeter och som tur var, för pizzasalladen, så hade jag inte ställt undan skurmoppen.

Nåja.. jag ska inte klaga, de svältande barnen i Darfur hade nog inte varit lika tjuriga över att få pizzasallad (med paprika) över hallgolvet.

Nu ska jag gå och panta burkar på Coop. Läjder!

Inga kommentarer: