onsdag 17 juni 2009

Onsdag morgon

Hej och god morgon. Klockan är halv fyra på morgonkvisten. Jag har precis tömt frysen på allt bröd som fanns där och det var en sorglig syn om jag ska vara riktigt ärlig. Det blev dock en ganska intressant blandning av allsköns bröd och något som jag TRODDE var bröd men som visade sig vara en pannbiff, den sparar vi till lunch senare idag.
Anledningen till att jag är vaken såhär okristligt tidigt är för att jag inte kunde sova innan så jag tänkte 'äh vad fan' och gick upp istället. Min plan är nu att bege mig ut i den farliga storstadsnatten och ta lite snygga bilder.

För att sprida lite glädje så vill jag upplysa er om att idag går solen upp klockan 4:11. Imorgon går den upp 4:10 och på fredag går solen upp 4:11 i Göteborg. Vi går alltså mot mörkare tider och snart sitter vi där i skymningsljuset och väntar på Kalle Anka på julafton. Brr..

Nej, nu drar jag. Resultaten kommer här lite senare.

Inga kommentarer: