fredag 19 juni 2009

Ett steg i taget här då...


(bild: Martin Hallberg)


Midsommar'firandet' går vidare..

Just nu är det såååå otroligt boring här. Jag piggar upp mig med Power King som vanligtvis är ganska gott och uppiggande men av någon anledning har den smak av Cranberry. Tranbär alltså. Det var inte speciellt gott. Men det piggar upp, oh yes!

Jag har en kyl full av - nu överdriver jag kanske lite - jordgubbar och grädde och jag förstår inte riktigt vad det är som hindrar mig från att frossa loss i dem. Jag tror att det har att göra med att jag har levt ganska knapert ett tag nu och därför anser att jag borde spara till imorgon, jag är ju inte ens hungrig för tillfället (vilket också tillhör ovanligheterna). Jag är som en ekorre med hela boet fullt av ekollon som vägrar att lämna hemmet för jag måste vakta maten. Jordgubbar har dock inte samma egenskaper vad det gäller hållbarhet som ekollon. Hm.. Okej. Nu ska jag äta jordgubbar.

Inga kommentarer: