lördag 20 juni 2009

Världens bästa lista!

rldens bästa blogg.se listar grejer!

Lätt!

1. Vänner som jag inte trodde fanns, men som dök upp på Gossip igår.

2. Att bli bjuden på öl. Gratis är gott (inte godast, men gott).

3. Spotify. Sommarpsalmer, REO Speedwagon och Kent. The shit, mina vänner!

4. Traderas SJ-auktioner. Jag kommer till Halmstad ikväll för 51 kronor.

5. Power King. En fattig mans Red Bull. Smakar okej vid minusgrader (dock ej Cranberry..)


Svårt!

1. Power King Cranberry. Smakar Listerine, dagen efter.

2. Att ha ont om pengar.

3. Att skicka papper till A-kassan.

4. Att bli bjuden på öl (jag FÅR inte vänja mig vid det, det är på gränsen till skamligt)

5. De som har skrivit KUK på porten till vår fina gård. Vad i helvete menar dem? Varför ska de skriva KUK för? Är det killar eller tjejer? Om de är killar så är det väldigt märkligt att de springer runt bland innergårdar i Majorna och berättar vilket kön de har med skrift, tycker ni inte?

Inga kommentarer: