fredag 19 juni 2009

God midsommarnatt!

Ja, det blev en ganska okej midsommarafton här ändå. Jag spenderade en stund med datorn, en stund med TVn och en stund med telefonen. Visst hade jag hellre blivit hembjuden till midsommarfest (nu blev jag i och för sig det också, men det var för långt att åka och inga jag känner på festen förutom två..) (och jag kunde åkt ner till vårt släktställe i Småland och spenderat midsommarafton där också. Men det var lite för mycket par för att jag skulle känna mig bekväm som ensam singel, dessutom kostade tåget ner typ 400 kronor, vilket är nästan 500 kronor mer än vad jag äger för tillfället) men i alla fall, jag hade en trevlig stund här med mig själv (jag vet hur det DÄR låter, men nej) och jag har fått se en av de bättre filmerna (Livet från den ljusa sidan med Helen Hunt och Jack Nicholsson) så jag är ganska nöjd.

Många paranteser hära. Sorry för det. Nu är det nog dags att knoppa, för jag ska buda vidare på en tågbiljett klockan fucking 6 i morgon bitti för att komma ner till Halmstad.

Peace out sisters and brothers!

(edit: Martin ringde. Det blir öl på Gossip. Jag tar eftermiddagståget imorgon istället. Hehe!)

Inga kommentarer: