onsdag 27 maj 2009

Premiär för "bra skit - dålig skit" !

Nu är det premiär för den fetaste hetaste listan ever..!
Bläng in!

Bra skit:
1. Att gå upp klockan 9 och äta en långsam frukost med te och Nyhetsmorgon.
2. Spotify.
3. Green Days nya album.
4. Marit Paulsen.
5. De 18 minuterna varje morgon som det är solljus i mitt kök.

Bubblare.
Mina nya skor. Bara de slutar skava till höger snart..

Dålig skit:
1. Att fylla i papper.
2. Att ringa och beställa arbetsgivarintyg hela dagarna.
3. Att Arbetsförmedlingen behandlar mig som en kriminell tölp.
4. Att ha kallt i lägenheten, samtidigt som man får en tidning från hyresvärden med slogan: "Här trivs man!"
5. De 23 timmarna och 42 minuterna som det är totalt jävla mörker i mitt kök. (nu överdriver jag lite.)

Bubblare.
Vädret..

Inga kommentarer: