fredag 3 juli 2009

Familjen

Här kommer några blogginlägg med bilder från den gångna veckan. Eller nästan två veckor faktiskt. Det har gått fantastiskt fort. Men så har jag haft väldigt roligt.

Vi börjar med midsommardagen i Halmstad. Här har min syster med familj dykt ner till Halmstad från Stockholm och hälsar på. Det blir lite annorlunda hemma hos mamma när två vuxna och två barn invaderar huset.


Min syster. Malin. Liberal. Fantastisk på ALLA sätt. Hon har en ängels tålamod.


Det har inte mamma, men min systerson Samuel har. Med sin mormor..


Och den lille skiten blir alltid bra på bild.. Samuel alltså..


Här har ni min.. svåger blir det va? Erik. Gissa var han jobbar?


Och sist och faktiskt minst, Gustav. typ 7 eller 8 månader gammal. Jag har inte bra koll på det där, men det finns det andra som har.

Inga kommentarer: