torsdag 8 oktober 2009

Långedrag 2009

Det här är ingen stor del av mitt liv jag lägger ut nu.
Grejen är bara den att jag och Jenny och Christoffer hamnade i Långedrag i somras. Och de höll på att köra väldigt fort med båtar som förföljdes av helikoptrar som filmade, alternativt försökte råna dem.



Det är inget jättespeciellt. Men eftersom jag tog lite bilder på det där så tänkte jag att jag måste lägga ut dem här.
Jag har pixlat över reklamen för ett löjligt poker-företag på ena båten, om ni undrar. Jag gillar inte poker.



Jag gillar inte båtar så värst mycket, varje dag åker jag en slö gammal skorv som ironiskt nog kallas för Älvsnabben. Det är Göteborgs lösning på hur man ska förflytta folk mellan stadsdelarna i det 21:a århundradet; i 7 knop..



Om Älvsnabben hade gått lika fort som de här båtarna (en miljard knop) så hade jag kunnat överväga att trivas med det. Eller om man fick åka helikopter till jobbet kanske.



Imorgon far jag ner till Halmstad över dagen, med tåget, för er som undrar. Det blir nog sjov!

Inga kommentarer: