onsdag 14 oktober 2009

Get a GRIP!

Okej, en kortis här då. Jag ska precis gå och lägga mig eftersom jag är DEADTIRED!
Jag känner mig som Slash beskriver sig själv i hans bok som jag just nu läser så sidorna ryker. Galet bra skriven bok med en hel del intressanta ord och meningar.

Igår kväll satt jag upp till 1 och löste en jävla patiens som inte ville gå ut, på datorn.
Det handlar om kass självdisciplin och det är en egenskap som jag borde förbättra.

Eller som i förrgår när jag är PÅ VÄG till gymet och ska köpa månadskort men träffar Phoenix på vägen och jaha, en kaffe varför inte?
Det blev inget gymkort i måndags och inte blir det någon mer kaffe idag (efter dagsrekordet på 4 stycken).. Men sängen blir det och det blir det NU!

1 kommentar:

Christoffer Nordin sa...

Men VADÅ???!!!

Du åkte ju enbart intills tan i söndags för att skaffa ett gymkort... vad hände? :P

Och om du har kass självdiciplin så borde du nog inte förbättra den, utan försämra! ;)

OCH patiens? Kom igen, bättre kan du väl...haha.

Huvudsaken är att jag tycker om dig