måndag 19 oktober 2009

Lägenhetsbyte

Alltså inte byte som i bajt. Megabyte. Utan lägenhetsbyyyyyteeeee. Okej?

Det är på g nu, de som bor på Chapmans torg är på. Jag är på. Vad är det som hindrar oss? Jo bara lite formaliteter mellan hyresvärdarna sen är det jag som flyttar ut.. (Och sen in).
Efter 1.5 års ganska hårt leverne på lägenhetsbyte.se har jag kanske äntligen hittat en lägenhet som jag verkligen vill ha och som matchar med min (alltså, de som bor där vill ha min då). Det känns toppen.

Jag vill bara avsluta med ett exempel på vad man får se på en sajt där kreti och pleti lägger ut lägenhetsannonser. Det här är ganska talande, en bild på ett kök, som kanske inte har genomgått den mest totala 'home-stylingen' innan bilden skulle tas.
Min fråga lyder, ingår frugan?

1 kommentar:

Jonas sa...

Coolt, har du redan packat ner datorn? :)