söndag 6 september 2009

Okej, världspremiär för blogginlägg från iPhone nu då. 

Jag fick en hyfsad deal på den så jag slog till, deb stora anledningen är  att jag har haft en totalt värdelös lånetelefon som trebutiken prackade på mig i förra veckan. Samma modell som jag hade med mig till Borlänge i somras. Det fick mig också att inse hur många gånger min Sonyericsson har varit på lagning under bara ett år, 5 gånger närmare bestämt. Nya tider nu, iPhone-tider.

Helgen har varit fin annars, lite öl med vänner som besökt Göteborg, sen var Martin och jag på bio och kollade på 'District 9' som var en helt lysande rulle. Väldigt trovärdig och snyggt klippt. 

Imorgon är det jag som sitter vid klippbordet förresten, ännu en redigeringsvecka på SVT. Serien, Riverside, har premiär imorgon på SVT Play. Inte missa! Nu ska jag skåla med mig själv, ett glas folköl står och väntar på soffboret. Ha en fin afton vänner!

1 kommentar:

Jens sa...

Du kan vara iPhone!