söndag 13 september 2009

Här ska läsas!

Jag var på Hemköp Stigbergstorget och natthandlade lite och möttes av en av mina gamla hjältar, Slash's sura ansikte när jag kom till kassan.
(vi har ett brokigt förflutet, jag stod i vägen för honom på Hultsfred 2007 och han stämplade mina smalben med klacken på sina dr Martens. Vi pratar inte längre.)

Boken kostade 69 kronor och jag öppnade en helt random sida och läste om hur Slash skulle stagediva på Ritz i New York någon gång under slutet på åttiotalet och "publiken delade sig som Röda havet". Jag slog till direkt och köpte boken. På Hemköp av alla ställen..

Den kommer antagligen få mig att skratta, gråta, bli förbannad, somna, komma för sent till jobbet (hej Marie!) och njuta ända in i höstrusket (vi snackar om 458 sidor galenskap här).
Men det är det nog värt. Det är nog värt 69 spänn i alla fall.

Förresten, visst har jag varit duktig med mitt bloggande i helgen? Im back bitches. Back in BLACK! Och ingenting kan stoppa mig, speciellt inte skenande SAABar på övergångsställen. Även om jag kanske kommer att vara lite hönsig just där i fortsättningen.

Nu ska jag kolla klart på min film sen läsa... Som fan!

Inga kommentarer: