måndag 1 mars 2010

Jag är äntligen på väg!

Jag har gått och tänkt att jag skulle avsluta mitt medlemskap på www.qruiser.se, en community för hbt-personer, ganska länge nu och vet ni vad, jag gjorde det nu i månadsskiftet.
Det känns lite konstigt.
Men samtidigt skönt, att inte sitta och småbabbla med en massa skumma typer där i tid och otid. Det har säkert varit en timme om dagen i genomsnitt. I åtta år! Det blir i runda slängar 121 dygn. Alltså nästan ett halvår som jag har varit online där.



Men nu är det alltså klart. Och frågan är vad jag nu ska göra med min tid? Jo jag funderar på att börja studera möbelsnickeri, det har jag velat göra länge och nu ska jag disponera om min tid så att jag får det gjort!

Och så ska jag ju fara till Stockholm snart igen, det gillar vi som fan! Den 17:e kommer jag upp igen. Ses då, om ni är riktiga!

1 kommentar:

Christoffer Nordin sa...

Haha... jag följer det goda exemplet och har nu avslutat mitt medlemskap med. Hann spara mina dagboksinlägg först, lite minnen vill man ju ha från den tiden. :)

Nu har jag tid till att bli medlem på helgon.net eller något annat.... haha.... kanske inte. :P