fredag 14 augusti 2009

God morgon! Det verkar bli en fin dag i

God morgon!

Det verkar bli en fin dag idag, trots att SVT texttv har lovat regn i Göteborg. Det har de gjort i drygt en vecka nu i och för sig och inte har det stämt. Det är precis som med avgångstiderna på busshållplatserna; de är helt uppåt väggarna, har jag märkt. Det bästa sättet att hinna med din buss är att komma lite tidigare, så missar du inte den, för det vill man ju inte.

Nu ska jag inte gå i spinn över en sådan trivial sak. Det finns ju så mycket positivt också. Den stora grejen just nu, är att jag har fått min A-kassa att betala ut pengar till mig, äntligen. Och det gör inte ONT att få in tusenlappar på bankkontot, dagen innan helg. Det blir kanske en öl nu i dagarna då. Jag återkommer i ärendet.

Inga kommentarer: