onsdag 14 juli 2010

Jävla Stockholm



Många olika människor har tjatat på mig om när jag ska egentligen flytta till Stockholm.

Arbetsgivare, kollegor, kompisars pappor, kompisars kompisar och familjemedlemmar. Ett jävla tjat har det i alla fall varit, sedan i princip år 2000 och jag blir så otroligt trött på det.

"När ska du flytta till Stockholm då, hära, HAHAHAHAHAHAA!"

Hahahahaha, håll käften..
Jag flyttar väl när jag vill och vart jag vill skit du i vilket, när flyttar du till månen, din fjant!



Varför ska folk vara så otroligt angelägna om att alla ska bo i Stockholm?
Missförstå mig inte, jag gillar verkligen Stockholm, det är en vacker stad med fungerande system för det mesta och sköna platser, men människorna i den staden har verkligen blivit bajsnödigare och bajsnödigare med åren. De blir på riktigt chockade när de får höra talas om det faktum att det finns folk som genom sin fria vilja väljer att inte bo i Stockholm.

Och jag då, jo jag trivs med att ha Stockholm på ett behörigt avstånd, att komma dit och spendera några dagar och träffa goda vänner för att sen fly med tåget tillbaka hem, var det nu än är.
Jag är ju dessutom utrustad med en kronisk trotsålder som gör att om någon säger "Flytta till Stockholm" så gör jag just tvärtom av just den anledningen.

Inga kommentarer: