Visar inlägg med etikett kök. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kök. Visa alla inlägg

tisdag 24 maj 2011

Köket i nya lägenheten

Och köket funkar också fint. Ikea rakt genom men jag överlycklig över mina lådor som stängs sådär "mjukt" ni vet. Hehe. Apoteket-style!